Vytlačiť

Reklamácia

Záruka na tovar sa riadi všeobecnými ustanoveniami v súlade so zákonom č. 40/1964 Zb, Občiansky zákonník, pokiaľ nie je stanovené inak (predĺžená záručná doba, bezplatný servis atď.) pre konkrétne výrobky.

Štandardná lehota pre uplatnenie reklamácie je 24 mesiacov, ak nie je pri konkrétnych výrobkoch uvedené inak.

Ako postupovať v prípade, že:

a) Prepravná služba doručí evidentne poškodený balík

Balík odmietnite prevziať a požadujte vyplnenie reklamačného protokolu priamo s vodičom prepravnej služby. Do protokolu uveďte, že ste balík odmietli prevziať z dôvodu poškodenia obalu a predpokladaného poškodenia tovaru. V najbližšom možnom termíne nás prosím kontaktujte (emailom alebo telefonicky) s informáciou o odmietnutí zásielky, aby sme vám mohli poslať nový tovar a reklamáciu doriešiť s prepravnou službou.

b) Balík nebol viditeľne poškodený, ale tovar vo vnútri balenia áno

Kontaktujte nás prosím prostredníctvom emailu info@regaleshopTáto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.. Do správy uveďte vaše meno, kontakt, číslo daňového dokladu priloženého k tovaru alebo aspoň číslo objednávky, popis a fotodokumentáciu poškodeného tovaru. Náš pracovník vás bude ohľadom možného riešenia reklamácie kontaktovať v najbližšom možnom termíne.

c) Nie ste s tovarom spokojný(á)

Môžete tovar do 14 dní vrátiť. …avšak dodávateľ má právo na úhradu nákladov spojených s uvedením tovaru do pôvodného stavu (napr. úhradu nákladov spojených s novým zabalením tovaru alebo s jeho uvedením do pôvodného stavu).

d) Dodávka nie je kompletná (chýbajú vybrané diely či tovar)

Kontaktujte nás prosím prostredníctvom emailu info@regaleshopTáto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.. Do správy uveďte vaše meno, kontakt, číslo daňového dokladu priloženého k tovaru alebo aspoň číslo objednávky, popis a počet chýbajúcich dielov či tovaru. Náš pracovník vás bude ohľadom možného riešenia reklamácie kontaktovať v najbližšom možnom termíne.

Záruka zaniká, pokiaľ bola závada spôsobená